11 september.

, Kl. 21:09 |
Tänkte börja med att ge ett hjärta för alla som omkom den 11 spetember 2001. R.I.P ♥ 

Idag efter skolan gick jag på carlings och köpte ett par dr.denim, var desperat efter ett par svarta men som vanligt är dom slut överallt så jag köpte ett par mörkblåa. När jag kom hem åt jag lite och sen drog jag till gymmet. Körde inte så hårt men bättre än inget, visst? Efter det har jag bara tagit det lugnt och tänkt plugga men orkar verkligen inte är super trött så tänkte att jag skjuter på det och gör det imorgon.. Och så bokade jag tid för att göra en sak imorgon, ni kommer få veta efter det, haha är jätte taggad att göra det ! :D Och så tänkte jag slänga upp en dagens outfit imorgon så ni får se hur min skjorta ser ut och så :) föresten vad tror ni om att jag gör en sminkvideo? hade varit lite roligt kanske men får se hur jag gör :) tack för mig idag igen och så hörs vi imorgon! godantt! :)
 
 



Kom ihåg mig?