läser detta

, Kl. 18:37 |
Det är ganska sjukt att inte veta vem som läser det jag skriver, det ända jag vet är hur många som klickar in här per dag. Det kan vara därför jag aldrig skriver nånting personligt och är rätt så ytlig. Därför är nog den hr bloggen väldigt tråkig och enformig men eftersom bloggen inte är privat och vem som helst kan läsa den, kan det vara nån som jag inte vill ska veta saker om mig. Om jag visste att det bara var främlingar som läser så hade jag kunnat öppna mig hur lätt som helst. Vet inte varför det är såJag blir ju självklart jätte glad när jag ser att det är så många som läser mig blogg, och statestiken höjdes på engång jag började blogga för nån vecka sen, det trodde jag aldrig! Ni får dessutom kommentera, blir bara glad att se att nån lägger ner tid! 
 

 



Kom ihåg mig?