Häng i skidbacken.

, Kl. 18:41 |
Igår åkte vi till Storklinten och åkte slalom hela dagen lång, Emma min andra halva följde också med. Det var kanon bra väder och jag premiär testade mina nya twintips och pjäxor, dom var riktigt bra helt klart mina bästa skidor jag har haft! Efter många timmar i backen, följde jag med till Emmas mormor och morfars stuga och åt påskmiddag, vilket var hur mysigt som helst! På kvällen var jag helt slut och låg och sov i Emmas säng i nån timme och pratade också lite grann, kring tolv promanerade jag hem i mina Dr.martens vilket jag ågrar lite nu i efterhand, jag ramla och slog min handled och har nu ont igen, hoppas inte det märks när jag ska träna. Den hade äntligen blivit bra igen efter jag ramla sist.. 
 
Dom vit är mina nya fina skidor! 
 
 



Kom ihåg mig?