bastukväll

, Kl. 21:36 |
Emma och jag bestämde oss för att ta en bastukväll för någon dag sen, vilket betydde hårinpackning, raka benen och ansiktsmask. Det var helt underbart och vi höll på i minst tre timmar och vi konstaterade att så här ren har man nog inte varit på länge. När klockan var vid halv ett tog vi en promenad hem till mig och spenderade natten här. Vi tog en sovmorgon och sen gick vi upp och gjorde amerikanska pancakes, som blev sjukt goda. Lyckades verkligen den här gången. Men som perfekta slutet på våran kväll/morgon så brände jag mig på stekpannan som resulterade att jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv och hade riktigt ont. Men efter några påsar med frysta grönsaker fick jag ett bra tips, som verkligen hjälpte och tog bort smärtan på 20 minuter. Men en dag i sängen gjorde inte mig nånting, kollade lite film och lite o.c plus hade jag sociala vänner över sms. 
Min energi är på topp och hade egentligen velat gymma men vill inte åka själv, så imorgon tar jag med mig Emma till inpuls och gör av med lite energi. Jag har tagit en liten vilo-vecka nu på lovet så på måndag blir det vanlig träning igen och köra ända tills sommaren. 
 
Dom goda och lyckade pankakorna 



Kom ihåg mig?