Syster och Petter.

, Kl. 16:35 |
Bloggen har fått sig en renovering och jag har hängt med dom bästa personerna dom senaste veckorna. Skolan har startat igen och därmed träffar jag mina bästa vänner men sen så har jag hunnit hoppa på tåget för att hälsa på min underbara Josefin där vi har myst, ätit underbara frukostar och bara hängt i 4 dagar. När jag väl var hemma så tog jag tag i mitt liv lite grann, bytte inriktning från ekonomi till juridik och fick bort den dåliga känslan jag har haft sen skolstarten. Sedan kom älskade syster och Petter till sverige som åkte hem idag. Men hann vara med dom i nästan en vecka, vilket jag älskar! Att hänga med sin storasyster är nog det bästa som finns, plus att Petter är bäst, så vad kan gå fel? Nä precis ingenting haha. Sådär det där var en enkel sammanfattning av mina senaste veckor! 
 
tog denna bild från Josefins blogg bara för att visa vilka frukostar hon bjuder på!
 
 
 



Kom ihåg mig?