Superchick.

, Kl. 18:32 |
Har inte varit så bra på att uppdatera den senaste tiden men det är bara för att skolan har tagit upp all min tid, jag har bara tränat, varit i skolan och gjort läxor. Men lite har hänt iaf, har beställt ett kamera stativ och en lite självutlösare knapp, så jag kan fota mig själv lättare lol. och sen ett datorfodral, skulle först sy en men nu har det tagit ett år ungefär och jag har inte ens orkat kolla på tyger så jag sket i det och köpte mig ett ist. Sen har jag shoppat lite också på Gina Tricot och hittat en ny vinterjacka som jag hoppas finns i butik här i luleå för jag orkar inte beställa för jag vill ha den innan jag åker upp till Gällvare om två veckor! Sen kan jag ju också säga att jag har fått tillbaka min träningslust och snart ska syster börja träna på inpuls igen och då blir det hårdträning! Jag lovar att blogga super bra när jag får sakerna till kameran och då blir det outfits bilder och massa mer! :D
 



Kom ihåg mig?