Smink.

, Kl. 18:49 |
Tänkte visa er mina absolut måsten i sminkväskan, tillexempel om jag försover mig till skolan och har inte så mycket tid så kör jag alltid på dessa produkter 
 
 
Siffrorna blev lite småa men hoppas ni ser. 
 
1. Det är en ögonbrynspenna från H&M, jag tycker den är väldigt bra använder den varje dag och jag har haft den i ungefär 1 ½ år, den kostar kring 30 kr. 
2. Använder alltid en basögonskugga som är väldigt ljus men som ger ett naturligt resultat.
3. Concealer är nog det bästa man kan använda! Min är från viva la diva och det är en mycket billigare variant av make up stores Cover all mix.
4. Det bara ett enkelt ljust puder som jag använder under ögonen för att matta ner concealern som kan lätt bli lite flottig. 
5. Jag använder inte fondation eller nå liknande utan kör istället på mineral puder från Isador som är helt kanon, den ligger på kring 200 kr och är väldigt dryg så man behöver inte köpa ny ofta. I denna använder jag 03 Light honey.  
6. Solpuder använder jag bara för att markera mina kindben lite extra och det är ett billigt från gina tricot och det är färg 02 Mat tan diva. 
7. Det är faktiskt ett mineral puder som jag har fått från tidningen ELLE, det är super bra men dock ganska mörkt så nu när jag har tappat min bruna nyans i ansiktet är det lite för mörkt för mig men tar väldigt lite av det och då funkar det. Den heter Rosy Glow
 
 
Det var min dagliga sminkning, men oftast har jag också cateyeliner och mascara.Hoppas ni har fått lite tips och  alla produkter som jag använder är billiga och dom är dryga så behöver nästan aldrig fylla på med nånting! :)
 
Ha en bra kväll! 
 
 
 



Kom ihåg mig?