vinter favoriter.

, Kl. 16:02 |
Jag har lagt ihop lite av mina favoritplagg som jag använder mest under vintern, mycket stickar, tjocktröjor och kängor! Och lite färg, hehe japp jag har nästan bara vita, svarta och gråa kläder i garderoben! 
 
Ett par boots, dr.denim, ett linne eller t-shirt och en stickad kofta. Lätt lockat hår så det blir lite svall och sen cateyeliner kan bli så jädrans snyggt, passar perfekt till vardags! Bara för att det är kallt och trist ute så betyder det inte att man ska se desamma ut. Så om ni har gömt er i fleecetröjan och ett par mjukisar tills nu så har ni fortfarande tid att gå ut på stan och köpa er lite stickat och virkat! 
Josefin

hehe dagens outfit de senaste dagarna för mig har varit underställ. I LOVE IT! ;) inte så fashionista girl i mig alltså! :)





Kom ihåg mig?